Често задавани въпроси (FAQ)
Мога ли да следя статуса на моята поръчка?
- Отговор:
Да, следенето на статуса на поръчката е възможно чрез вашия акаунт в нашия онлайн магазин.
Откъде мога да науча повече за историята и значението на българските народни носии?
- Отговор:
В раздела "Блог" на нашия уебсайт ще намерите статии и материали, разкриващи историята и значението на българските народни носии.
Дали предлагате подаръчни карти?
- Отговор:
В момента не предлагаме подаръчни карти, но регулярно обновяваме нашите услуги, и това може да стане налично в бъдеще.
Как да се свържа с вашето обслужване на клиенти?
- Отговор:
Можете да се свържете с нас чрез:
контактната форма на уебсайта в раздела "Контакти".
имейл: help@narodnanosia.bg
тел:+359 887 666 886
Дали предлагате персонализирани народни носии или аксесоари?
- Отговор:
Да, предоставяме възможност за персонализиране на размери и дизайн на определени артикули. Свържете се с нас за повече информация.
Мога ли да върна или заменя продукт, ако не съм удовлетворен с него?
- Отговор:
Да, имате право на връщане или замяна на продуктите в срок от 14 дни след получаването им.За подробности, моля, проверете нашата политика за връщане и замяна, в секция ''Доставка''.
Колко време отнема доставката на поръчката ми?
- Отговор:
Срокът за доставка е 1 работен ден, но също така зависи от избрания артикул и дали е наличен или се изработва по поръчка и персонализиран размер, а срокът на изработка и се договаря съобразено с изискванията на клиента.
Какви са разноските за доставка?
- Отговор:
Разноските за доставка се определят в зависимост от избрания метод на доставка.
До офис:
Доставка до офис на Спиди - 6.00 лв.
Доставка до офис на Еконт - 6.00 лв.
До адрес:
Доставка до адрес със Спиди - 10.00 лв.
Доставка до адрес с Еконт - 10.00 лв.
Безплатна доставка за поръчки над 200.00 лв.
Какви методи на плащане приемате?
- Отговор:
Приемаме плащане с банков превод, дебитна или кредитна карта и плащане при получаване (наложен платеж).
Как да поръчам народна носия или аксесоар от вашия магазин?
- Отговор:
За да направите поръчка, просто изберете желания от вас артикул, добавете го към кошницата и следвайте стъпките за приключване на поръчката с избор на метод за плащане и доставка. Ако срещнете затруднения, свържете се с нас, и с удоволствие ще ви помогнем.
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас